Vilken färg?

Imorgon är det sista ridlektionen och då vill jag ha en färgstark outfit! Antingen blir det lila eller så blir det
rosa. Jag gillar båda två eftersom Ninja passar väldigt bra i lila men jag älskar ju rosa, hehe ;) Sen är det ju inte helt säkert att jag får Ninja, min ridlärare sa att jag skulle få henne sista gången men det är inte ovanligt att hon helt plötsligt byter häst som man vet aldrig. Men jag utgår i alla fall från att jag ska ha henne. Men eftersom jag är osäker på vilken färg jag ska ha så frågar jag som vanligt er läsare: Vilken färg?
Vilken färg?


Free survey


KOMMENTERA HÄR
Skrivet av: Jonna

båda var väldigt fina men rosa var nog sötast! :)

2011-06-14 @ 13:39:59
URL: http://livetisadeln.blogg.se/

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback