Stallet 19/6-11

Jag är nu hemma från stallet och som ni redan vet var det ju tänkt att jag skulle förbereda inför privatlektionen som är imorgon men gissa, sadelkammaren var låst så jag kunde inte putsa någonting! Åh jag blir så trött. Aja försökte göra det bästa av det genom att hjälpa Felicia lite när hon fixade Pitous grejer och...
..så putsade jag min egna skor så att dom är fina tills imorgon. Dock han dom ju bli lite smutsiga under tiden men dom är lite finare i alla fall. Får väl göra det imorgon också då jag även ska putsa Ninjas grejer och byta hennes utrustning.
Ninja var så himla gullig idag fast det är hon ju alltid ♥ Först stod hon ganska lång bort men efter en stund kom hon fram till stängslet så att jag i alla fall kunde få en bra bild.
Som ni ser kom hon även fram till mig. Kanske för att jag locka henne med gräs men ändå, hehe. Hon var jätte charmig och gulligt i alla fall. Älskar verkligen den sista bilden, Ninja ser så himla gullig och charmig ut där ♥ Och ja detta vara väl i stort sätt allt jag gjorde idag. Putsa skor, fotat i hagen, gosat med Ninja i hagen och sedan har jag ätit där också. Men jag var ju bara där i mindre än två timmar så det är kanske inte så jätte konstigt.
Tagga privatlektionen imorgon i alla fall!

KOMMENTERA HÄR
Skrivet av: Jennifer

Lycka till på privatlektionen! :D

2011-06-19 @ 23:26:36
URL: http://reiter.blogg.se/

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback