Dagen:

Det första jag köpte var ett par KL ridstrumpor! Eller det var ett tre pack faktiskt, och allt det bara för 200 kr? Verkligen värt det. Som ni kanske redan vet så har jag redan ett par KL strumpor men jag har tappat bort ena strumpan (smart!) så var tvungen att köpa ett par nya eftersom jag är helt kär i KL. Skulle inte förvåna mig om jag hitta dom nu igen när jag har köpt nya, haha. Alltid bra att ha extra antar jag?
Och det andra, och sista jag köpte var en John Whitaker keps! Är jätte möjd med det köpet. För som ni kanske har sett så går jag alltid runt med hjäm i stallet, varför? Jo för när vi cyklar till stallet har jag alltid på mig den, och sedan kan jag inte ta av den för då är mitt hår så himla fult och platt. Men nu kan jag istället ta på mig kepsen. Haha ganska långsökt men jag behövde den i alla fall.

KOMMENTERA HÄR
Skrivet av: melinda

fint! men vart är uppdateringen :o?

speciellt av fanny ;(

2011-06-17 @ 01:23:58
URL: http://livetmedpoonny.blogg.se/
Skrivet av: sofia J

vad kostade kepsen? :)

2011-06-17 @ 12:14:05

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback