Outfit

Nu ska jag om en liten stund gå och lägga mig så att jag är pigg och taggad imorgon när det är ännu en prao dag på Bulycke! Lite tråkigt att det är sista dagen.. Jag har i alla fall tagit fram allt jag ska ha på mig imorgon, alltid skönt att förbereda dagen innan så att man slipper göra allt då. För jag är ju ingen direkt morgonmänniska ;) Och eftersom vi jobbar från 08:30-16:00 blir det ju ganska länge innan uppdatering kommer, så jag ska börja göra några tidsinställda så att vi får en bra start på denna bloggen! Låter det bra?
Hjälm
Chaps
Röda ridbyxor
Blå väst
Svart tröja



KOMMENTERA HÄR
Skrivet av: Jennifer

vrf har du chaps när du inte ens ska rida? :P onödigt?

2011-06-13 @ 10:29:32
Skrivet av: Frida - Faarida [hästblogg]

Svar till Jennifer:

För att jag inte har några ridstrumpor som matchar till mina röda ridbyxor, förutom mina KL min dom har jag tappat bort, haha ;D

2011-06-13 @ 10:33:23
URL: http://faarida.blogg.se/
Skrivet av: Jennifer

Vad gör man på en praodag på Bulycke? :D

2011-06-18 @ 20:37:06
URL: http://reiter.blogg.se/

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback