Svar på två frågor

I brist på vad jag skriva så svarar jag på två frågor som har kommit in:
Ja, varför har inte Fanny uppdaterat? Jo för igår hade hon skolavslutning och jag kan gissa att hon har haft fullt upp med det dom senaste dagarna eftersom hon inte har uppdaterat sen i tisdags. Och jag var ju lika upptagen jag dagarna innan min skolavslutning i onsdags så jag kan förstå henne. Men oroa er inte, jag tror och hoppas att hon är back on track idag ;) Och jag har ju också varit dålig på att uppdatera. Och jag har ju ingen direkt ursäkt heller förutom att jag inte har varit i stallet och har bara varit allmänt lat.
JW kepsen som jag köpte kostade 195 kr och jag köpte den på Spårhaga Häst&Ryttare. Om du vill ha en likadan får du skynda dig för det fanns bara en kvar vad jag såg ;)

KOMMENTERA HÄR
Skrivet av: Evelina

Har Spårhaga Häst & ryttare en hemsida? :)

Isåfall, kan du länka den? :D

2011-06-18 @ 09:44:50
URL: http://ryttareve.blogg.se/

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback