Sommarlov

Nu har jag kommit hem och nu har vi SOMMARLOV! Så himla härligt! Och schemat jag skrev och visa er stämmer inte alls. Det har blivit helt ändrade planer. Jag kommer vara i stallet alla dagar fram till måndag! Och som vanligt hänger kameran med så att jag skriva massa inlägg om det :)
Dom senaste inläggen har ju bara varit korta tyvärr, men det ska det bli ändring på nu när jag faktiskt har tid att blogga. Men det är svårt att hålla uppdateringen när man bara är två eftersom vi är vana med att vara tre så därför har dom senaste inläggen blivit ganska korta. Jag brukar ju försöka göra några korta inlägg i skolan på rasterna, men nu när det är sommarlov kommer det längre, intressantare och mer bilder! Kram och glad sommar!

Bild från förra sommaren när vi satt vid hagen och tog det lugnt. Så himla härligt ♥

KOMMENTERA HÄR
Skrivet av: Sofia J

Uppdatera om din lektion igår :D

2011-06-15 @ 18:38:16

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback