Sämst uppdatering

Idag har uppdateringen varit sjukt dålig, och jag som lova mer uppdatering nu när man har sommarlov. Men idag har jag inte gjort någonting som överhuvudtaget har och göra med hästar eller stallet. Det var ju egentligen tänkt att jag skulle till stallet på ett möte men kunde inte idag. Aja uppdateringen ska bli bättre! Som tur va är dagen inte slut än så jag ska verkligen försöka att göra lite inlägg. Vill ju inte svika er läsare för ni har ju faktiskt visat att ni gillar våran blogg :) Men som sagt, uppdatering kommer! Kanske lite åsikts inlägg eller liknande? :)
Inlägg utan bild är tråkigt så det fick bli en bild på mig och "lille" Lord. Haha snygga ridkläder jag har, får bli bättre nästa gång jag rider honom ;)


KOMMENTERA HÄR

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback