Om Fanny


Hej! Jag heter Fanny, fyller 16 år i november (är 95:a) och har ridit på ridskola i fyra år, men har hoppat upp två grupper sedan dess. Innan jag fick en plats på ridskolan Bulycke RF som ligger i Torslanda så har jag ridit litegrann på islandshästar och annat.
Iallafall, så har jag en sköthäst på Bulycke som heter Cinzano. Han är en fuxvalack född 1998, korsning.
Kallas för det mesta för Cinn eller Cinnen och han är väldigt personlig! Jag har tagit hand om honom i snart ett år.
Tyvärr så rider jag honom inte på lektion eftersom jag än sålänge bara rider i ponnygrupp, men jag har honom ofta på hyrdagar, till och från sommarbetet, skötarläger och sånt. Men det funkar bra för mig ändå :)




KOMMENTERA HÄR

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback