Kom med tips!


En av alla bilderna från igår, på våran avslutning

Sorry för uppdateringen från min sida, men det är svårt att driva en hästblogg under sommaren när man inte har varit i stallet och inte har något att berätta! Dessutom är jag seg efter kvällen igår, det var inte slut förrän något över 01 och jag var väll hemma vid 02 ungefär. Det blev ett antal timmar när man gick upp 07:45 på morgonen ändå, och vi var igång hela tiden! Men det var himla kul iallafall :)

Förresten så har Cinzano tydligen blivit halt, så jag får iallafall hoppas att jag får rida ner honom till betet, sitter ju bara på honom några gånger om året..

Har ni tips på vad man kan blogga om ifall man inte vart i stallet på ett tag? Förslag tas tacksamt emot, hehe..  ;)


KOMMENTERA HÄR

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback