Inget inlägg om ridningen

Jag titta på videon från ridningen eller ja, det var ju flera men ändå. Jag såg hemsk ut! Haha fråga mig inte varför men jag vill inte riskera att få onödiga, elaka kommentarer som man får om man lägger ut fel bilder för då får man ju reda på att man rider så sjuukt dåligt. Ja, ni vet säkert hur det är ;) Jag är ledsen men det blir inget inlägg om ridningen..
t.ex denna bilden hade någon kunnat kommentera "asså du måste ju ge efter med tygeln fattar du väl?" vilket är en kommentar jag inte riktigt behöver just nu.

Känner att detta inlägget blev deppigt och tråkigt, men jag vill bara inte skriva om ridningen denna gången. Jag är ledsen, vet att det var några som verkligen ville se det. Men det kommer gladare inlägg om en liten stund. Kram


KOMMENTERA HÄR
Skrivet av: Evelina

Men Frida då, man ska inte bry sig om sådana kommentarer! :(

Jag vill såååå gärna se videon! ;D

2011-06-17 @ 09:21:53
URL: http://ryttareve.blogg.se/
Skrivet av: Fanni

lägg uuuupp! Vill verkligen se D:

2011-06-18 @ 13:44:38
URL: http://hopplaa.blogg.se/

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback