Hiss eller diss? - Tygel

Jag  vet inte om ni har lagt märke till det på dom få bilderna jag har laddat upp på Lord men hans tyglar är lite speciella. Närmast bettet är dom dekorerade med vita "stenar" eller vad man nu ska kalla det. Inte så jätte vanligt vad jag vet, jag har i alla fall inte sett det så mycket. Förstår inte riktigt varför inte fler folk har det eftersom det är jätte fint! Tycker jag i alla fall. Man kanske inte har sett det så tydligt på dom bilderna som jag har visat er min i verkligheten ser man det jätte tydligt och man lägger märke till det. Men bilden ovanför ser man det tydligt. Så jag tänkte fråga er: Vad tycker ni om dekorerade tyglar? Hiss eller diss?
Dekorerade tyglar, hiss eller diss?


Free online poll
Ni får gärna skriva varför ni tycker så också :)

KOMMENTERA HÄR

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback