:)

Somsagt, inte lätt att driva en hästblogg när man inte kommer vara med hästarna nästan någonting i sommar eftersom dom går på bete. Så därför slutar jag också blogga här nu, men till hösten när allt drar igång igen kanske jag kommer tillbaka! :) Dock så har jag ju min fotoblogg som jag kommer vara aktiv på som vanligt;
www.fannyysphoto.blogg.se

Ha det bra, så ganske vi ses vid augusti igen! ♥


KOMMENTERA HÄR
Skrivet av: Evelina

Lite konstigt att få ett inlägg från dig om att du slutat blogga för du har ju bara skrivit typ 2 inlägg haha x) inget illa menat.

2011-06-24 @ 11:15:18
Skrivet av: FANNY

Evelina: Jomen jag kan ju inte bara skita i att berätta, right?

2011-06-24 @ 21:54:25
Skrivet av: Amanda!

Hej!

Fin blogg!!

Kolla gärna in min blogg!

Har bara en fråga.

I vilket program gör ni era header?

2012-05-05 @ 21:18:29
URL: http://amandabryngelssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback