20 juni = Privatlektion!

Så, nu ska jag åka ner till stallet för som ni redan vet har jag ju min privatlektion med Ninja idag! Men innan dess är det mycket att förbereda eftersom jag inte kunde gör det igår. Hennes utrustning och mina skor och chaps ska putsas och jag ska även byta schabrak osv. Men det är skönt att veta att vi har gott om tid på oss. Ovanför ser ni vad jag ska ha på mig, dålig cam bild men jag tror ni ser ändå.
Och vet ni vad? Vi har fixat både fotograf och filmare och ni kommer få se allt! Aja nu ska jag dra..


KOMMENTERA HÄR
Skrivet av: Jennifer

Vilken ridlärare ska ni rida för? :)

2011-06-20 @ 10:52:31
URL: http://reiter.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

De red för Anna Linders

2011-06-26 @ 23:16:53

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback